degem Arkadaşlar merhaba bebeğim 1 haftalik sarılık olmasın diye anne sutu yanında Mama da veriyorum ama kac cc vereceğimi ayarlayamiyorum. Sütümü sagdigimda iki gogsumden 60 cc çıkıyor. Çünkü bazen emmedigi için sagip veriyorum.
piremsesssannesi degem Yenidoğan sa sağdığın ve emdiği ona yeter ek olarak bence mama vermene gerek yok 60 cc versen zaten hepsini zannetmiş bi kere de içer bir de emse o aralarda mamaya ihtiyacı kalmaz gibi canım yine sen bilirsin ama
degem piremsesssannesi zaten her zaman 60 cc olmuyo bazen çok az oluyor sütüm o zaman 15 cc falan takviye olarak veriyorum. Bazen hiç emmiyor o zaman da 3p cc yapıp veriyorum. Sütümü sagmadan emzirdigimde yeterli olur mu sizce ne kadar geldigini göremiyoruz ya
piremsesssannesi degem canım hiç bilmiyorum yeni doğana ne kadar mama verilir artı meme ile de takviye ediyorsun sağdınığını da veriyorsun bir sağlık ocağını ara sor istersen