heyyooglum kızlar biz yaklaşık 13 aylığız, kelimelerimiz bababa, dedede gibi. Gelişim basamaklarında bir sıkıntımız yok, algısı da gayet iyi ve keyifli bir çocuktur. Ama kelimelerde geride kaldığımızı biliyorum, nasıl pratik yaptırabiliriz? Tecrübeli annelerden yorumlarını bekliyorum 🙏🏻
balkaymak__ heyyooglum benim bebeğimde baba dede mama meme gel al bak teyze nene bebek cikcik havhav bazende kedi diyor.Anne demiyor 😒 Bende kitap almayı düşünüyorum kızıma.Ama ondan önce zeka kartlarıyla oynatıyordum ve çok konuşuyorum ne yapsam söylüyorum bak dede bak nene bak teyze cikcik geldi vs.
Fadime_123 heyyooglum benim bebeğim de 14 aylık ve söylediği bir kaç kelime Gelcem,yicem, İncem, içecem,al,havha miyav,baba ,meme ,bumbum, buuuu , ayyy canım, baaaa bak, gel, set, git bu kadar şeyi söylerken daha henüz hiç anne demedi 😂
Deletedmom_62 heyyooglum nedense benimkinin de az kelimesi var . Anne , baba. Mama, dede , Abba, git, anane , abi , bunları diyebiliyor aslında bana normal geliyor sonuçta 1 yaşında bebekten bahsediyoruz ama uzmanlarin paylaştığı videoları izliyorum en az 15 kelimesi olmalıymış 1 yaşında. Organlarini göster deyince gosterebilmeliymis gözünü ağzını kulağını vs. Bunlar bana saçma geldi yani çocuk 1 yaşında ne bilsin gözünü kaşını ha birkaç aydır anne baba öğretiyorsa belki ezberlemistir ama onun dışında bilmez bence
2prnses1prens heyyooglum kızlarım geç konuştular ablaları var erken konulur dedi herkes ama oğlumda 12ay 5 günlük yeni girdi yani yaşına ama bizdede kelimeler çok az sürekli konuşuyorum şarkılar tekerlemeler söylüyorum ama değişen yok birden açılıyolarlar o yüzden takmıyorum ben
Hazalks Benim bebeğim de tam 14 aylık anne baba dede mamamm mama taguk(tavuk) 😂 gedi (kedi) kııı (kuş) 😂 geldim gel deh deh bu kadar bir ara hadi diyordu bıraktı artık demiyor algı var hareketli neşeli söylenen her şeyi anlıyor ama söylemiyor 8-9 aydan beri hep kitap okuyoruz konuşuyoruz kitap aşığı ama zeka kartı vs göstermeye çalıştık mi ilgisini çekmiyor bol bol sokağa çıkarıyorum başka yerlerden duymak daha etkili gibi parkda oturuyorum özellikle çocukların konuşmalarını seslerini duysun diye buda faydaliymis ekransiz büyüyor ama genede kelime yok malesef üzülüyorum bende
balkaymak__ Deletedmom_62 bende çok video izliyorum ama hiç denk gelmedm 1 yaş çocuk ne bilsin o kadar çok kelimeyi ayriyeten burun göz gösterirde bütün hepsini bilmez bence bazı videolar insanın sadece moralini bozuyor bence
A2B4 heyyooglum 16.aya giricez o bababab,dedede yeni kelime oldu siz bunları dediğinde bak baba diyip resim ya da video babasini gösterip onaylayin zamanı var