Tazeanneee76 Kizim kakasini yapmiyor yani yapamiyor ikiniyor zorluyor ama sadece gazini cikariyor ben müdahle edince yapabiliyor kulak cöpuyle 🥺 kendi yapsin diye yardim etmek istemiyorum ama cok zorlaniyor Böyle bebisi olan varmi
Bebekcino Tazeanneee76 6 aylık bebeğin kakasını bilinçli şekilde tutacağını sanmam sürekli uyarı da vermeye gerek yok ek gıdasına lifli şeyler ekleyerek devam edin bi süre yulaf maması kullanabilirsiniz doktorum önermişti
Han30 Tazeanneee76 kabız olabilir probiyotikli damlalar var çok rahat yapar. Siz müdahale etmeyin yoksa alışamaz kendi kendine yapmaya