2.5 yaşında oğlum. (32 ay) 15 gündür tuvalete alıştırmaya çalışıyorum. Çişi çabuk alıştı ama kaka klozete oturmuyo. Apart aldık, lazımlık var. Ayakta yapmaya alıştıgı için bez döneminde kaka da ayakta. Bir iki kez altına kaçırdı. Banyoda yapıyo ama ayakta. Bugun birazcık zorladım oturması için, sonra oyunlara dönderdik ama yapmadı 40 dk durdu klozet tepesinde🤦🏼♀️ Varmı öneriniz ne yaparım da alışır