Eslemmmmesra Kullanamıyorum görüyorum burnu temiz değil çekiyorum çekiyorum gelmiyor zaten kızımda çok ağlıyor o sıra
tomvejerry Eslemmmmesra kuruyodur içinde canım yapışık olur o yüzden gelmez canı yanar bebeğin serumun yarısının yarısını birine diğer yarısını birine sık damla damla yapma yani sıktığın gitsin burnunun içine ki ilerdeki lerini yumusatsin sonra da çek üç dört kere
shibalba Eslemmmmesra bende serum fizyolojik olmadan yaptım, çok canı yandı Serum fizyolojikle çok rahat geliyo
Eslemmmmesra Serum fizyoloji kullanıyorum genzine gidiyor hatta ağlamasından ama yeterli gelmiyor demekki