Bebeğim 4ay 14günlük yaklaşık 3haftadır 4.ay atağını yaşıyoruz .Saat başı meme ister emerken sürekli başka şeylerle ilgilenir.Kucak dışında her şekilde ağlar ,gündüz 10dkdan fazla asla uyumaz.Sürekli huzursuz ve ağlar ama gece uykuları ,emme saatleri oturmuştu.Son üç beş gündür gece 11de uyuyor 1,3,4,5,6 saat başı çığlık atarak uyanıyor ,6dan sonra zaten uyumuyor.Başka türlü susmadığı için saat başı emziriyorum ama artık uykusuzluktan çok yıprandım haftaya işe başlıyorum . 10 günü kalmış gösteriyor atak haftası hesaplamada ama her gün yeni bi huysuzluk ediniyor kalıcı olmasından korkuyorum .Sizin tecrübeleriniz nelerdir? Geçer mi bu uyku durumu ?