Kızlar ben 30 aylıkken 1 haftalık bir deneme yaptım o hafta içinde hastalandı halsiz olduğu için devam edemedim günlerce kakasını tuttu bir kere bile çişini yapmadı klozet adaptörü de aldım lazimlik da var oturdu yapmış gibi geri kalktı her neyse geri bezini taktım bir ay geçti şimdi 2 gündür bez takmıyorum ama bir defa bile tuvalete yapmadı gün içinde ya ufacık kuloduna kaçırıyor ya da tutuyor öğlen ya da akşam uykusunda bırakıyor ne yapacağımı şaşırdım lütfen bilen anlayan yol göstersin tuvaletten korkuyorum diyor oturmuyor bile artık çok yoruldum be?i geri mi takmalıyım diretmeli miyim ne yapmalıyım