Selam anneler oglum 3 ay 11 gunluk emziremedim sutum yetmedi mama veriyorum cevremdeki insanlar 3 saate bir vermen lazim diyo fakat bebegim 2 saate sizce acikinca verilmelimi yoksa saati gelinceli bir acikiyor bazen 160 cc iciyi bazen 180 istahina bagli kilosu 7kg birde uyky duzenimiz yok gunduz uykusu nadir ya hic uyumaa yada 3 4 saat uyur bir kere oda aksamlari uyky saati degisken emzik tutardi onuda artik tutmuyor arabasinda gotur getir uyuyor yada kucakta kafa omuzda gezdirerek uyku egitimi vermek istiyorum ama nasil yapicam bilmiyorum siz neler yaptiniz nasil duzene soktunuz