Oğlum 13 aylık şuan bir iki haftadır bal veriyorum sütü sadece iki gün önce çay bardağından daha az olacak şekilde verdim ama yarısı suydu tabi karıştırıl içirdim doktorumuz iki yaşına kadar önermiyorum süt dedi bize ama arada bir çay bardağı içirebilirsiniz dedi ben de hafta da bir az da olsa vermeyi düşünüyorum ama doğal organik olmalı