Kızlar 26 gündür adet oluyom kanamam kesilmedi. Hastaneye gittim bir sorun çıkmadı. Doktor kan tahlili yaptı sonuçlar çıkınca gel sana doğum kontrol hapı yazıcam adetini düzene koyucaz dedi. İnternetten baktım da baya uçuk fiyatlar yazıyor 🥲 reçeteli doğum kontrol hapları var mı? Belki öyle fiyatları biraz düşer diye umuyorum 😅