Kızlar bebeğim 20 günlük başta sleppy natural kullanıyorduk 5. Gün alerji yapmaya başladı Prima’ya geçtik. Geçen hafta sadece popo arasında kızarıklık başlamıştı doktora sordum hamezinc verdi 2-3 gün kadar kullan dedi 2-3 kez kullandım geçmişti. Şimdi pişik tekrar başladı. Pişik önleyici olarak mustela kullanıyordum ondan kaynaklı mı acaba diye Sebamed aldım 2 3 kez kullandım oda fayda etmedi şimdi bephantol aldım henüz kargoda. Şuan saf zeytinyağını ılıtıp soğutup her altını açtığımda sürüyorum. Deneyimleriniz ve bilgilerinize ihtiyacım var. Bu kızarıklık, pişik oluşumunun önüne nasıl geçerim? Her altını açtığımda en az 5 dakika açık bırakıyorum. Temizlemek için ılık su, bakım pamuğu kullanıyorum.