kızım bronsiolit olmuş doktor ciğerleri cok hassas kışın daha fazla tekrarlar dedi.20 gün olacak nerdeyse antibiyotikde kurutmadi hastaneye gidiyoruz 4 defa hava veriyorlar en son igne yaptılar rahatlatir die şuan daha iyi.ama resmen solunum sıkıntısı çekti çocuğum günlerdir mama yerken zorlandi uyku desen gündüz hic yoktu tikanip hemen kalkiyordu uykudan.ben ne yapabilirim nasil koruyabilirim doktora söyledim senlik bir durum yok o onun bağışıklığı ile ilgili dedi bir tik ilerisi bronşitmis zaten..