Annekokusu Hanımlar günaydınnn🌼 bebişim 3 aylık oldu emziriyorum ben adet görmüyordum bugün adet gördüm acaba emzirmemi etkiler mi bu konuda bilgi verebilecek olanlar var mı ☺️
keremarasmom Annekokusu ben 40im ciktiktan 1 hafta sonra adet oldum bi sey degismedi sut miktarinda ya da tadinda
Annekokusu el1ff yaaa internette araştırdım google amca süt azalınca regl olur tarzı yazılar okudum biraz kafama taktım 🥴
Annekokusu DrkAyz ay inşallah bende internette araştırınca farklı şeyler okudum o yüzden sormak istedim
el1ff Annekokusu aslında süt hormonu adeti engellediği için süt hormonu azalmış adet oluyor sütü de azalabilir mantığıyla öyle yazıyor ama herkeste öyle olmuyor yani sütüm azalacak diye düşünmeyin. Ben hiç mama kullanmadım sütüm azalmadı veya değişmedi umarım sizinde öyle olur :)
hunilikurbik Genelde anneler süt azalır endişesine giriyorlar ama sadece sütün tadı değişiyor,yani çok gurme bir bebişiniz yoksa tadından etkilenmeyecektir😁
ugrakyagiz hunilikurbik bizimki etkilendi galiba adet olmadan 1 hafta öncesinden meme tutmamaya başladı çığlık atıyor daha yatirdigim gibi anlamadım memeyi ne olarakgoruyorki bu kadar direniyor
Bett1 Annekokusu ilk oğlumda 4 aylıkken regli oldum. 3 sene emzirdim hiçbir sorun yaşamadım olmaz merak etme. Hatta çokta düzenli regli oldum. Şimdi 2 buçuk aylık bir oğlum daha var bakalım ne zaman olucam
sadekahve_bitter Annekokusu etkilemez sadece hijyene dikkat edin protein ağırlıklı beslenme yapın 3.5 aylık regl oldum 21 aylık hala emiyor
smileanne Benim bebeğim 10 aylık oldu bende hala adet görmüyorum . Keşke olsam bu şekilde daha rahatsız ediyor bence