AylaSuna Doktorumuzun önerisi ile aldığımız bilmem kaçıncı mama dün aldık hem sade hem pekmez ile denedik asla yemiyor 🥲 550₺ aldım dün 300₺ verebilirim 😌
Meliha17 AylaSuna merhaba raporsuz mu aldınız çoklu besin alerjisine uygun mu bende denemek için eşimden istedim eczacı raporsuz satılmıyor demiş pahalı geldiği işin mi öyle dedi anlayamadım
edafmo AylaSuna merhaba, bir syre bende alerjik bebek maması kullanmak durumunda kalmıştım. Bize doktor en az 15 öğün yemesi koklamasi lazım alışması için demişti öyle de olmuştu. Aklınızda bulunsun bir iki olcekle hemen alışamıyorlar malesef🤗
AylaSuna PamukPrensesannesii Denemedik, bi ölçek sade bir ölçek pekmez ile denedik. Ama öyle de denerim olmadı 🥲
PamukPrensesannesii AylaSuna Vanilya şurubu alabilirseniz onunla yada normal Vanilya ile deneyin birde. O kadar para vermişsiniz yazık olmasın 🌺
AylaSuna PamukPrensesannesii Teşekkür ederim 🌷🌸 birde öyle deniyim napalım 10aylık 7buçuk kilo alerjik bir bebek olduğu için diğer mamaları kullanamadık zaten kabul de etmedi 🙃
AylaSuna Meliha17 Raporsuz aldık 550₺ Doktorumuz eğer yerse rapor çıkarırız demişti ama yemedi sadece üç ölçek kullandık besin alerjisi olan bebekler için 🐣