Pinkbery Cumhurbaşkanımızın torunları bile olmuyor aşıları kaldı ki devletimizde zorunlu değil yaptırmak. Demek ki korkulacak kadar risk yok öyle birşey olsa katiyen herkesi kendi hallerine bırakmazlardı. Bebeğinizi doğal organik besliyor anne sütü veriyorsanız şimdiye kadar antibiyotik içmemiştir çünkü bende öyle yaptım 2 yaşından sonra başladı antibiyotikle savaşımız. Gerçekten bu konular çok ince içinize kurt düşürecek değil sorgulama yapmanız için bir vesileyim sorgulamamak en kolayı çünkü. Sorularınıza gayet açıklayıcı cevap verdiğimi düşünüyorum aksini düşünüyorsanız yapacak bir şeyim yok anlamak istediğiniz gibi bakıyorsunuz olaya 🤷🏻♀️ İnanın 18. ay aşısını yaptırmadan önce ben bu şeyleri duyduğumda aynı sizin verdiğiniz tepkileri verdim ve gittim yaptırdım zararını göründe anlıyorsunuz napmışım ben diye. Toksik birikiyor vücutlarında. Size soruyorum insanlar hastalanmasa ilaç şirketleri kazanabilirler mi? Peki ilaç şirketleri iyi olmamızı isterler mi? Aşı çocukların bağışıklığına açılmış en büyük savaş doktorların müfredatını eğitimini ilaç firmalarının verdiğini duymuştum araştırmadan anlayamayacaksınız zor değil ilk iş olarak sağlık ocağına gittiğinizde aşının prospektüsünü istemeniz. Duydunuz mu bilmiyorum. kanserin ilacını bulan bir adamın günler sonra öldürüldüğünü ve bunun gibi bir sürü olayı.