uynakbalina eskiye dönüş yapalım , pembe laylonlad keserlerdi annem nevresimini feda ederdi kazanda kaynatır popom pişik olmasın diye uğraşır tek tek cm cm keser kullanırmış yakında ona geçiş yapacağız. Primayı küvözde kullandık 0 numara prematüre diye diğer bezler olmuyordu minicikti zaten çıkınca prima alalım diyordu eşim dedim molfix daha iyi güzel , molfixte dağıttı yani bezlerin içeriğini değiştirdi inceltti.