Pol34 ağlayınca hemen almayın bu defa bunu alışkanlık haline getirir dediler bana da. 3 gündür saat 10.00-12.30 arasında kreşte. Haftaya tam gün deneyeceğiz bakalım. Ama bu defa “ben işe gidiyorum akşam gelicem” dicem. Bakalım duracak mı. Bi de benim oğlum baya konuşuyor uzun cümleleri var. O sebeple derdini anlatabiliyor. Kendi başına çok şey yapabiliyor. O yüzden artık evde bi bakıcıdan verim alamayacağını düşünüyorum.
İnşallah sizin yavrunuz da benimki de alışır çok yıpranmadan🙏