Birbebekkkbircicek ağlaması normal ama “bırakın ağlasın” yaklaşımı normal değil. Oryantasyon sürecinin süresi çocuğa göre değişir. Gidip bekleyeceksiniz yanında olacaksınız başka çaresi yok. İlk bir kaç gün yanında ve kreşte 1-2 saat durarak. Sonrasında koridorda beklersiniz sonra bahçede. Ama süre zamanla uzatılmalı. Bunların hepsini göz ardı edip “ağlayacak tabi, siz gelmeyin” deyip çocuğunuzu yanınızdan zorla alan bi kurumsa koşarak uzaklaşın. Çocuğunuz küçük adaptasyon süreci uzayabilir hem sizin hem kurumun çok daha anlayışlı olması gerekir