Benim bebeğim de öyleydi 8 aya kadar. 8 aydan sonra baktım herkeste ağlıyor işe başlayacağım alışması lazım . Sık sık dışarı çıktım sürekli komşuların çocuklarını çağırdım oynayın diye , parka götürdüm her gün, bahçemizde komşularla otururken onların kucağına verdim . Şu an 9 buçuk aylık , alışmaya başladı . Annesi, senden ve babasından başka kimseyi görmediği için stres oluyor güvende hissetmiyor başkalarında. Çocuklarla vakit geçirmesini sağla senin kontrolünde , inan düzeliyor