Nurellaa_ Hanımlar bebeğim ⅘ gündür hasta ateş ishal ve kusma var 😢 3 kilo vermiş gibi küçücük kaldı 😢 Kilo alımı için ne yapabilirim 7,5 aylığız
Aselminagngr Nurellaa_ bizde aynı durumdayız 7 ay 12 günlüğüz sütüm var çok şükür ama mamayla ek gıdayla dedtekliyorum. Mama verin biraz toparladı mama verdikten sonra
Niloyatospik Nurellaa_ canim eczacina doktoruna danisip enterogermina kids var ondan verebilirsin. İshaline iyi gelir. Yogurtlada takviye yaparsan hem tok tutar hem bagirsaklari duzenlenmis olur. Cok gecmis olsun
Aselminagngr Nurellaa_ bende hiç kullanmadım hep anne sütüydü ek gıdayı reddiyor çok yemiyo son çare mana denedim çünkü çocuk küçücük kaldı. Bebekac gold denedim avent biberonla aldı içiyo biraz toparladı