hurmakusi Ceylan-Ceylin gazi varsa oda yapar biz 5 aya kdr oylr yaptik sumuk gibi sulu kakasi vardi pirtlarken kopurme sesini duyardim sonra duzeldi 🤣
Bettyblue Ceylan-Ceylin laktoza alerjisi vardır benim bebeğimde de oldu doktor damla verdi ve bende süt ve süt ürünleri olan şeyleri yiyip içmiyorum kakası normale döndü
Ceylan-Ceylin beyzacmvrc aşırı sancılanıyor belki üşütmüş olabilriim ne giydirceğimi bazen şaşırıyorum
beyzacmvrc Ceylan-Ceylin sorma ya aynen öyle valla kısa giydiriyorum terliyor ama kolu bacağı soguk oluyor, terden galiba Uzun giydiriyorum olmuyor Cam açıyorum çok esiyo kapiyorum durulmuyo napcagimi şaşırdım bu mevsim geçişinde
Ceylan-Ceylin beyzacmvrc işte bende öyle isilik olmasından da korkuyorum bi kere başıma geldi çok zor
beyzacmvrc Ceylan-Ceylin çok şükür biz isilik pişik hiç olmadık ama şu ter konusu çok fena bizde baya fazla terliyor ya
Ceylan-Ceylin beyzacmvrc ay olmasın gerçekten çok zorr bide bana yardım edende yok ne yapacağımı şaşırdım doktor ne diyor terlemesine
beyzacmvrc Ceylan-Ceylin daha kontrole gitmedik canım Birde çorap giydir benimki de öyle köpüklü mukuslu yaptı birkaç gün ishal gibiydi günde bir kez yapiyordu ama civikti Çorap giydirdim hep bi tek uyurken üstünü ortunce çıkardım Geçti hemen
Ceylan-Ceylin hurmakusi benim bebişte öyle şuan aşırı gazlı zaten artık bıraktım alıştım ama bu da son zamanlarda olunca biraz korktum
hurmakusi Ceylan-Ceylin bana dr sey demisti kakasi 5 6 bez oluyosa asiri sulu vucudunda kuruluk oluyosa agzi kuru dudaklari kuru ise ishaldir he birde kusma var ise Suan sizinki ya usuttu yada gazindan dolayidir bende cok cektim ek gidaya gectik duzeldi
Ceylan-Ceylin Elf_moms ondanda şüphelendim ama doktor direk mukuslu kakadan süt alerjisi diyemeyiz dedi ne yapacağımı şaşırdım aşırı sancılanıyor ağlıyıp uyanıyor sürekli karnın ağrısından
Enlsr Ceylan-Ceylin aşkım bizimki mukuslu kakası var gazı felan karın ağrısı yok vücudu kuru kırmızı kırmızı oluyor isilik gibi mustelanın nemlendiricisini kullanıyorum acaba süt alerjisi olabilirmi ya 🫢
Elf_moms Ceylan-Ceylin kendim şuan yaşadığım için biliyorum canım o yüzden.bizimde mukuslu kaka aşırı gaz sancısı ağlamalar huzursuzlanmalar ile basladi
Ceylan-Ceylin hurmakusi yok şuana kadar ishal hiç olmadı hep kabızlık yaşadı geçeçekde ne zaman bilmiyorum bu sıkıntısı inşallah ek gıdaya geçene kadar biter bizimde