Regl günün 4 gün gecikti normalde günü gününe olurum ve tuhaf bi şekilde kuruluk hissediyorum sadece affedersiniz ara ara beyaz akintim oluyo olması gerektiği günden beri adet sancısı yaşıyorum sabahları uyanınca kekik çayı içtim masaj yaptım ama bi faydasi olmadi yardim lütfen