Zumra_Fatma Çok küçük hisselerle şirkete ortak oluyorsun.. çünkü katılım çok fazla.Sadece e bebekten hisse aliyim zengin oliyim diyorsan olamazsın.. bütün halka arzlara girmen lazım hatta borsaya.. ben çok anlamam eşim ilgileniyor ama ofis arkadaşları haftada 4 ,5 bin kazanıyor borsadan cuzi rakamlara hemde