damlasuu eva55 sab simplex kullanabilirsiniz ben baya faydasını gördüm birde yanında biogaia kullanın efsane 🥰
Zehraclk41 eva55 nurse harveys kullanıyorum baya rahatlattı ama hiç bir damla tek başına etki etmez mutlaka masaj yap yediklerine de dikkat et canım inşallah faydası olur 🌸
Ceylan-Ceylin Bende çok damla değiştirdim aşırı gazlı bi bebek şimdi Sap simplex kullanıyorum baya faydasını gördüm
TazeAnneeeeee Ceylan-Ceylin Bende onu kullanıyordum doktorumuz vermişti dğn başka bir prof dr a gittik o bıraktırdı hepsini anne sütünden soğuturmuş bu ilaçlar
Kmrkrdn eva55 bizde küçükken sab simplex kullanıyorduk bende etkisi yok sanıyordum meğer doz artırmak gerekiyormuş doktor kontrolünde sormuştum o zaman az veriyorsunuz etki etmiyor demişti dozu artırınca etkisi olmuştu
Ceylan-Ceylin eva55 belki kullandığın gaz damlası da sancı yapıyor olabilir bundan önce zinco veriyordum ben damlayı verdiğim zaaman daha çokk ağlamaya bağırmaya başlıyordu damlayı vermeden önce daha az sancılanıyordu bide sağlık ocagının verdiği d vitaminini kullanıyorsan oda çok sancı yapıyor
alpinannesi__ Ay gaz problemi 4 buçuk aylık olduk hala devam ediyor zinco kullandım biogaia nurse harveys colex şurubunu 2 şişe bitirdik şimdi de sab simplex kullanıyoruz hiçbiri tam anlamıyla fayda etmedi biteceği günü bekliyorum sabırla 🙏
Damlailay alpinannesi__ bizde öyleydik sonradan anladık inek sütü alerjisi varmış inek sütünü kesince rahatladı gaz problemi kalmadı
Maran-21 alpinannesi__ probiyotik el beraber kullanıyorum gaz damlasını rahatladı oğlum şimdi hem gündüz hem gece uyuyor belki de ilacı uyku yapıyor bilmiyorum
Bebekpremses Bize de doktor maflor verdi iyi geliyor ama sanırım her damla her bebekte aynı etkiyi göstermiyor biogaia çok öneriliyor ama kabız yaptı diyen de çok
Tugbakkzn Bebekpremses bio gaianın kabız yaptığını ilk defa duyuyorum aksine doktorumuz bize bagırsak düzenleyici olarak verdi kabızlıkta da kullanılıyor.
Aslaniko Kmrkrdn ne kadar veriyordunuz ne kadar artırdınız? 8 damla veriyorum ben günde 3 kere ama sanki iyi gelmiyor gibi ya
Seyma_34 Ceylan-Ceylin sağlık ocağının verdiği d vit. Bende kullanıyorum bebeğime sancı mi yapıyor gerçekten. Benimde bebeğim çok sancılı sab simplex fayda etmedi şuan nurse harveys kullanıyorum bakalım etkisini gorucez inşallah etkisi olur. Ama şu d vit. Olayına kafam takıldı eğer gaz yapıyorsa başka kullanayım
Canimoglummmm01 Biogaia , metsil, zinco bir arada kullanıyoruz doktor tavsiyesiyle. İşe yaradı gibi son günlerde.
sahim Canimoglummmm01 nasıl kullanıyorsunuz bi gün yanlışlıkla bu sırayı izledim bebeğim çok rahatladı ana emin olamadım bu yüzden mi oldu diye. Tekrar uygulamaya da korktum 3 ilaç birden kullanmak korkuttu
Kmrkrdn Aslaniko 8 damla günde 3 kere veriyordum + geceleri biogia kullanıyorduk biz gaz sıkıntısı yaşamadık rahat çıkarıyordu
Aysegunes Zehraclk41 ayyyy Allahım deliricem 😂 herkeste aynı sıkıntı yav bu bebeler niye böyleee 😒 doktoruma sorucam pzt günü eğer bana bırakırsa damlanın markasını nurse alıcam
arastosunnesi eva55 BioGai ve Nurse Harvey’s işe yaramıştı oğlum da. Ama her bebekte işe yaramıyor. Değişiyor. Karşı olanlar olabilir ama bende 1 çay kaşığı kimyon çayı veriyordum. Bir sürü gaz damlası verdim ama bu kadar hızlı etkili olanı hiç görmemiştim. Kendimde içiyordum ama ona daa 1 çay kaşığı veriyordum günde bir kere.
Bedis- eva55 Biogia denedim simplex denedim suan da nurse harveys kullanıyorum. Benim bebeğim de işe yaradı. Her bebekde değişiyor işte. Deneme yanılma yöntemiyle bulduk bizde hangisinin işe yaradığını