edaliisveli Doktorumuz sorun değil 15 aylıkken bile başlayabilir diyor ama kafama takıyorum varmı bizim gibi bir durum yaşayan ? Alt 2 diş kabarık birde köpek dişleri kabarık ama 3 aydır falan kabarıklar nerdeyse salya kaşınma vs hiçbir sıkıntısı yok
Hndealnathn Genetik özellikle geç cikaran bebekler var evet zaten 3 yasa kadar tamamlanması bekleniyor.bir bakmışsınız birden siralayi vermiş
edaliisveli Hndealnathn muhtemelen öyle olucak ama d vit eksik olmasın dedi doktor ölçümünü sonra yapıcaz dedi o da takıldı aklıma bunu yaşayan varmı merak ettim