Gamzeliiix09
Merhaba,benimde oğlum 14 aylık 5 gündür onunda sol gözünde kanlanma vardı.Dün doktor kontrolüne götürdük bir sıkıntı çıkmadı.Alerji,hava sıcaklığı,mikrop olabilir dedi.Çok fazla gözünü kaşırsa getirin tekrar dedi.Alerjik bir bünyesi varsa ya da herhangi birşeye alerjisi varsa olabilirmiş.Dışarıya çıkarken taktırıyorsa gözlük ve şapka takmamızı istedi.Sizin bebiş çok gözünü kaşıyor mu onu takip edin.1 yaş göz ölçümü veya kontrol yaptırdıysanız canınızı sıkmayın.Sağlıkla büyüsün inşallah miniklerimiz 🍀