Kızlar merhaba oğlum 6 ay 3 günlük 5.5 ayından başladık tadımlara anne sütü almıyor mama veriyorum hergün 1 kere ek gıda veriyorum mesela bugün yoğurt öbür gün meyve püresi öbür gün sebze çorbası gibi günlük 1 çay bardağı hiç dişimiz çıkmadı ama huzursuzluğu çok oluyor bişey fark ediyorum devam sütünü içmek istemiyor sanki 180 200 içen çocuk 120 cc ye indi günde 5 kere vermeye çalışıyorum sütünü yani bizim gibi olan var mı ek gıdadan mı böyle oluyor yoksa dişlerden mi