Ben olsam doktora giderdim çünkü bebeklerin çok çabuk gribal enfeksiyonlar ciğerlerine ilerliyor ben ilk öksürmesinde götürmeme rağmen grip akciğerlerine inmişti bile korkutmak için söylemiyorum lakin tedbirli olmakta fayda var sonuçta daha çok küçükler ve dertlerini anlatamıyorlar şayet iyiyse bile bunu doktorundan duyun