Ocean verdim düşük çıktı, doktor Ferrit verdi içiremiyorum. Kompostoya kattım biraz içti ama öyle de ne kadar faydası olur bilmiyorum. Az önce yavaşca verdim almadı, zorla döktüm püskürttü her yerimiz battı artık yoruldum ya. Nasıl yapabilirim Allah rızası için, nasıl veriyorsunuz