Merhaba, bebeğim yeni 5 ayını bitirdi, ama çok hareketlenmeler başladı uykusunda, gündüzleri 4 kısa uyku yapıyor 1 saat gibi.. aksam 5te son uykudan kalkar,8 de gece uykusuna yatar, düzen güzel degil mi? :)) bekleyinnn..
Gece 2 den 3ten sonra başlıyor dönmeye, sağa dönüyor sola dönüyor, emziği atıyor, kendını uyandırıyooor :) nedenini asla çözemedik, o saatten sonra uykusu tilki uykusu, elimle tutuyorum cocugu dönmesi diye cunku dönünce uyanıyo durmuyo, o hareketler bitmeyınce de uyanıyo :( sizde de varmı bu durum ? Ne yapmak lazım? Tabi kucakta uyutulmaya alıştı, kucak istiyo alıp uyutuyorum koyuyorum yıne aynı, karnı yok, gazı yok, ama böyleeee :(