Kızlar bebeğim iki hafta içinde 4 5 kez nöbet geçirdi ilk geçirdiğinde hemen acile götürdük daha sonra çocuk doktoruna göründük doktorumuz ikinci defa olursa video çekilmesini istedi olduğunda videoya çektik ve acil bizi çocuk nörolojiye yönlendirdi videoya bakıp epilepsi hastası olabilir deniyor doktorlar tarafından ve mr çekileceği gün bebeği gece 4 te uyandırıp süt verecekmişim sabah 9 a kadar ne süt ne su ne mama ne uyku bunu nasıl başaracağım bilmiyorum bebek bu hiç bir şey yapmasa ağlamaktan yorulup uyur hastane uzak en kötü arabada uyur kesin nasıl uyanık tutabilirim başına böyle bir şey gelen oldu mu