Kızlar dün oğlum bir yaş aşılarını oldu geceye kadar hiçbişe yoktu şurup bile vermedim grce bi ağlama krizi zar zor uyuttum sabahta aynı şekilde bağırıyo kendini sıkıyo arkaya atıyo kafasını vurmaya çalışıyo şaka gibi bende sizlere danışmak istedim acaba atak olabilir mi