Boğazım çok fena yaniyor nefes alırken bile rahatsız ediyor gıcık tutuyor gün geçtikçe daha beter oldu ya. Şunu geçirecek bişey söyleyin 😓
Ve inanılmaz terliyorum su gibi oluyorum. Bende böyleyim bebeğimde çok terliyor gece gündüz
Su içinde şu an sırtına bez koyup üstünü değişmekten yoruldum. Çok şükür bebeğim iyi şimdilik hasta değil. Bendeki burun akıntısı vs geçti ama şu Boğaz gicigi ve öksürük de gitsin artıkkkkk. Emzirmeye kalktım uyuyamadim bir daha odaya gitsem öksürükten bebeğim uyanacak 😥