Selam güzel anneler, bu zamana kadar sadece anne sütüyle ilerledik çok şükür fakat eskisi gibi göğüslerim dolmuyor rahatsızlık hissi vermiyor emzirirken sönük bir göğsü veriyormuşum gibi hissediyorum yetmiyor gibi. Çişli bez sayısında ve kilo alımında öyle aman aman bir eksiklik söz konusu değil ama bu aylarda böyle buna benzer bi durum yaşayan var mı? Varsa da neler yaptınız artması için? Bol su yeşillik vs bunları biliyorum 🧡