Birşey sorucam bilen biri cevap verebilirse çok sevinirim bebeğim 42 günlük emzirmiyorum antibiyotik kullanıyorum hoş bi türlü iyileşemedim çünkü kimse yok yardım eden bende evhamlı bir anne olduğumdan hiç dinlenemiyorum bi cesaret boya aldım aldığım gibi duruyor şu an emzirmiyorken saçımı boyasam bebeğe yine de zarar verir mi saçta bi müddet kalıyor sonuçta oreyal kokusu o koku zarar verir die korkuyorum cevaplayan olursa çook memnun olurum