Kızlar bebeğim 34.haftada 1610 kg doğdu, 1400’e düştü ve 2 hafta küvezde kaldı.
Küvezde ilk başta göbekten beslediler sonra biberonla anne sütü ve mama ile beslendi.
Emme refleksi biraz daha gelişene kadar biberon kullan dedi doktor, yoksa emerken yorulur kilo kaybeder dedi.
1 hafta oluyor eve çıkalı 2340 kg şuan, 24 günlük , ben biberondan hariç hep göğsümüde verdim alışsın diye, tuttu 5-10 dk emiyorda. Biberona alışır emmez diye çok korkuyorum Hatta bugün akşamdan beri hep emziriyorum. Neredeyse yarım saate bir 10 dk 15 dk emzirdim. Ama kaç saat o kadar ağladı ki parmağımı verdim hep emmeye çalıştı doymamış.
Mecbur kaldık yine biberon ile verdik sütü.
Acaba göğsümden süt mü gelmiyor desem yutkunuyor ama emerken belli oluyor, ya da tam çekemiyor mu daha kilosu düşük olduğu için 🥺
Bana akıl verecek birileri var mı acaba😔 içim o kadar sıkkın ki çok kafama taktım bu konuyu ve sürekli internette araştırıyorum, biberona alıştırmayın vermeyin yazıyor hep ama mecburen küvezde verdiler işte 😞