Merhaba oglum da sut ve mama ile besleniyor gunde 2 defa kaka yapiyor, aptamili begenmedi sma optipro ile devam ediyoruz.doktor da icerikleri ayni sma ile devam et dedi. Yarim kalan mamalarinizi atmayip saglik ocagi ebeleri araciligi ile ihtiyaci opan annelere verin derim.