seda_asan1 3 aylık olana kadar ya kucağımda ya omzumda uyuttum 3. Ayda ayağıma alıştırdım evet ayakda zor ama kucakda taşıyamam artık şuan 5 buçuk aylık, kucakda uyuyup yatakda uyanıyosa doymuyorda olabilir bizimki öyleydi yani kucakda uyurdu yatağa koyunca pat uyanırdı mama içtiği için mama yapıp veriyodum doyduysa uyurdu doymadıysa yine uyumazdı, ama gündüz istediği kadar tok olsun asla yatağında uyumadı halada öyle sallayıp bırakıyorum şanslıysam bırakınca uyur şanssızsam ayağımdan indirdiğim an uyanır😂😂