1ogretmen Snmtt kaşınıyorum gelde kaşı repliği geldi aklıma hdksndlsmdlsnf neyse kaşınmam geçti hâlâ hayattayım😂
EndlessLove_ 1ogretmen at sineği derler bizim orda da.. küçükken köyde olurdu öldürelim diye çok arardık ama iyi gizlenirdi. Erkek kuzenimin gömleğinin yakasının altına girmiş. Uyuz bişey yaa 😁
1ogretmen EndlessLove_ aynen valla kumandayla ezdim ölmedi kediler 9 canlı derlerdi ama bence at sinekleri 9 canlı😂😂
Ebrulis 1ogretmen kız bende pro line Marsilya sabunu kullanıyorum kakayla karışınca inanılmaz rahatsız ediyor. Nasl temizlik yapmış gibi kokuyor 🤔