Aynı olsa adı farklı olmazdı dimi canım 🥰 Combiotic olan gaz yapmıyor kaka sorunu pek olmuyor falan diyorlar ama bence bebekten bebeğe değişiyor ben bir süre kullandım onu kuvözdeki doktor onu önermişti ama bir süre sonra istememeye başladılar bebelac golda geçtim onda da sorun yaşamadım