Sare-10 Bedis- unı baby şampuanını da değişcen mustelaya gecıcem o hyda dedığınden de alcam bu ıkı gündür havalar serın ıkı gündür de her akşam banyo yapıo isiliği geçmeli ama boyun kısmı duruyo gerı kısım azaldı.
Bedis- Sare-10 Bence benim dediğimi alın pişman olmazsınız. En kötü kendinize kullanırsınız. Çok güzel nemlendiriyor ve güzel bi kokusu var. Bizim de sürekli isliliğimiz falan çıkıyordu. Ondan sonra kalmadı çıksa bile ertesi güne geri geçiyor ☺️
Sare-10 senas93 pudram yok sağlıklı değil diye hıc almadım boyun ya bır de hasas popo olsa bır seferlık ıkı seferlık yıne kullanılır
senas93 Sare-10 bizim o kadar kötü olmuştu ki artık canı acıyordu tavsiye üzerine mecburen denedim ve gerçekten faydasını gördüm 1-2 kullanımda