Doktora gittim dolama dedi ağrıyor koluma attı ağrısı git acile temizlettir dedi emziriyorum daha kırkım yarın çıkacak ondan ilaç veremedi temizltmedim kesilecek illaki ağrı yapacak falan korktum gitmedim kara merhem duydum intihabı alıyor diye aldım sürdük yarıö saat oldu elimi sızlattı baya sizce ne yapmalyım ya nası geçer