Merhabalar kızım 2,5 yaşında hala emiyor emiyor dan kastım uyurken uykuya geçerken ve gün içinde bir kaç defa 2 3 dakika kadar
Bundan bir kaç hafta öncesine kadar herşeyi yerdi ama şimdi kahvaltı yapıyor zorla başka da birşey yemiyor ne yapmam lazım ne kullanmam lazım iştahı açılması için kızım yemek yemeyince çok sinirleniyorum ağlıyorum sanki ben aç kalmışım gibi oluyor annem de diyor acıkınca mecbur yer öyle olmuyor içim içimi yiyor