Selam herkese okadar üzgünüm ki şuan direk kendimi buraya attım lütfen bilenler yazsın bebeğim 7 aylık mememi hiç emmek istemiyor kilo alımı durduğu için mecburi mama veriyordum ama sürekli de emziriyordum sütüm azda olsa bu son günlerde iyice emmeyi bıraktı geceleri uykusunda emziyordum bugün onu da reddetti okadar üzgünüm ki ağlamamak için kendimi zor tutuyorum emzirme danışmanlığı alan var mı aranızda lütfen yardımcı olun tavsiye edebileceğiniz şeyler neler ve danışman önerebilirmisiniz