Şuan nohut bezelye büyüklüğünde aşgı yukarı kaşıntıyla başladı adettim sonra sertliği ve agrıyı hissettim . Enjektör şle boşaltan var cerrahi ile aldıran var suya otur dut kürü yap diyen var vazelin ce zeytintag yap diyen car. Doktora gidemeyecegim tatile çıkıyoruz çünkü. Ama büyür diye de korkuyorum. Cerrahidende korkuyorum