Hulya94 17 aylık olacak oğlum, 11 aylıkken kesti gece beslenmesini. Akşam 8de mamasını verir yatırırdım gece 12 gibi ve sabaha karşı 4 gibi mama içmeye kalkardı, mamasını içer geri uyurdu. Artık alışkanlık haline gelmişti aynı saatte kalkıyordu. Yine akşam 8de mama içirip yatırıyordum o uyanmadan gece 11.30 gibi uykusunda mama verdim. Yine gece 3.30 gibi uykusunda mama verdim o uyanmadan. Bu şekilde alışkanlığını unuttu. Bir iki hafta sonra verdiğim mamayı bitirmemeye başladı. Anladım ki artık gece iki kere beslenmek fazla geliyor. Bu sefer akşam 8de mama içirip yatırdıktan sonra tek beslenmeye düşürdüm. Sadece gece 1de mama verdim hepsini içti sabaha kadar kalkmadı. Bir iki hafta sonra gece 1de verdiğim mamayıda yarım bırakmaya başladı. Dedim artık ben beslemiyim kendi kalkarsa veririm. O günden sonra bir daha kesintisiz uyumaya başladı. Mamayla uykuya döndürdüğünüz sürece alışkanlık haline geliyor maalesef