Spor salonunu yazılmayı düşünüyorum hamilelikten kilolarım baya kaldı özellikle göbek baya var kararsızım biraz hantalım kendim yapamıyorum gece yemelerim çok tatlıyı sürekli tüketirim de ama çevremdekiler diyor boşuna gitme spor bittikten sonra daha çok alıyosun sizce kendim mi evde yapsam yoksa spor salonuna mı yazılsam kararsızım gidipte memnun kalan varmı işe yarıyormu?