selam arkadaşlar
kızım var 2 buçuk yaşında bide oğlum 1 buçuk
ingiltere’de oturuyorum ikinci hamileliğim dikkatsizlikten oldu 😆
kızımla pek ilgilenemedim dışarı falan da çıkamıyodum burayı pek bilmediğim için
babası hep çıkarırdı ben dinleneyim die
ve kızım hiç beni bilmiyor yani aman annem yok ağliyim yada ille annem diye tutturayım yok
hiç beni bilmez ve biraz zoruma gidiyor belli etmiyorum kimseye burda paylaşmak istedim
babasına daha düşkün halası var bizde burda mesela bakıyorum onu görünce falan mutlu oluyor ama onlara alışmasını istemiyorum sürekli ona bırakim falan asla yapmadım
hani dersiniz oğlumla ilgileniyorum sürekli
öyle de yapmıyorum ikisiyle ilgilenmeye çalışıyorum çok zor ama şuan oğlumun tam konuşma öğrenme zamanı kızım büyüyor ilgi zamanı napacağımı bilmiyorum yemek temizlik falan offff