Arasinaannesiii 7 aylık oğlum 2 gündür hep ağlıyor karnı tok altı temiz ama hep mızmız gece uykumuzda kalmadı 10 kere kalkıyordur gece boyunca deli gibi ağliyor zor sakinleştiriyrum bi yeri ağrıyo desem oda değil çünkü kucağıma aldığım gibi susuyor. (Benimki kucak düşkünü ila kucakta gezecek) ne olacak böyle o kadar yoruldum ki artık taşımaktan kollarım dizlerim acıyor diş bu kadar huysuzluk yapar mı bilmiyorum. Off çaresizlik çok zor. Uykusuzluğu hiç demiyorum bile. Deli gibi uykusu oluyor ama resmen direniyor uyumamak için bas bas bağırıyor artık sesine tahammül edemiyorum:((
goktug06 Arasinaannesiii Benim oğlumda 8 aylık. Diş bizi per perişan etti. Huysuz, ağlak, mızmız, memnuniyetsiz… Annemle birlikteyiz ama ikimizi de pert ediyor. Diş jeli kullanıyoruz o dindiriyor ağrısını. Bi dene canım belki sende faydasını görürsün.
Arasinaannesiii goktug06 denedim kuzum oda bize fayda etmedi Benimkide aşırı memnuniyetsiz herşeyden sıkılıyor hemen koca insan gibi sinirlenp elindekini fırlatıyor. Vallahi çok zor allah yardımcımız olsun