Bebeğim 3 ay 7 günlük oldu.. Doğduğundan beri yüzüstü uzqtınca kafasını tutuyor.. Şuan elinden tutunca kalkmaya çalışıyor ama kucağıma alınca kafasını hiç tutmuyor serbest bırakıyor. Ben kendim kaldırıyorum hep. Normalmi bebeğimin gelişimi doktora götürücem önümüzdeki hafta. Ama siz annelere sorayım önce dedim. Bebeğin bu ayda kafasını tam dik tutması gerekmiyormu. Ne yapmam lazım hangi aktiviteleri yapmm gerekiyor tutabilmesi için. Fikir veerin lütfen🌸